Μετρητής








![]() | Σήμερα | 1299 |
![]() | Χθές | 3968 |
![]() | All | 9322633 |
| To νέο Δ.Σ. του ομίλου «Χ. ΤΡΙΚΟΥΠΗΣ» |
|
Και οι σχεδιασμοί του Ο.Σ.Ε.
Το Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011 στην αίθουσα του Τ.Ε.Ε. στο Αγρίνιο έγινε με ομοφωνία η εκλογή του νέου Δ.Σ. του Ομίλου Φίλων Σιδηροδρόμου «Χ. ΤΡΙΚΟΥΠΗΣ». Ο Ιδρυτής του Ομίλου Γιώργος Μαυρίκας πρότεινε και η Γεν. Συνέλευση ενέκρινε το νέο Δ.Σ., που έχει ως εξής: Πρόεδρος ο Βαγγέλης Πυρπύλης, Γραφιστικός Σχεδιαστής Αντιπρόεδρος ο Αριστείδης Μπαρχαμπάς, Συγγραφέας Γραμματέας η Χρυσάνθη Μαυρίκα, Δικηγόρος Ταμίας η Κωνσταντίνα Σταθοπούλου, Δ. Πολ. Μηχανικός Κοσμήτορας ο Δημήτρης Π Αναπληρωματικό Μέλος η Κωνσταντίνα Γιάννου, Δικηγόρος Στη Γεν. Συνέλευση παρέστη και μίλησε εκ μέρους του Δημάρχου ο Αντιδήμαρχος Αγρινίου κ. Στάθης Τσούκαλος, Αρχιτέκτων. Ο κ. Τσούκαλος, αφού χαιρέτησε τους Φίλους του Σιδ/μου, που αγωνίζονται για μην ξεγραφεί η Δυτ. Ρούμελη από το Σιδ/κό Χάρτη της Ελλάδος, διαβεβαίωσε το νέο Δ.Σ. ότι θα είναι ειλικρινής συμπαραστάτης στους αγώνες του. Εν όψει των δυσμενών για την προαστιακή Σιδ/κή Γραμμή Αγρινίου-Μεσολογγίου-Κρυονερίου (Σ.ΒΔ.Ε.) σχεδιασμών, ο κ. Τσούκαλος κάλεσε το νέο Δ.Σ. να φέρει τεκμηριωμένη έκθεση για τη σχεδιαζόμενη εξαφάνιση του Σ.ΒΔ.Ε. στο Δημοτικό Συμβούλιο, όπου ο ίδιος θα συστρατευθεί για την αποτροπή της. Ο Ιδρυτής και επίτιμος Πρόεδρος του Ομίλου ευχαρίστησε τον κ. Αντιδήμαρχο για την φιλική προς τον Σιδ/μο στάση του και τον διαβεβαίωσε ότι οι Φίλοι του Σιδ/μου θ' αγωνισθούν ανυποχώρητα για την επίτευξη, κατά σειρά προτεραιότητας, τριών βασικών στόχων: α) Την σύσταση εταιρείας διαχείρισης και λειτουργίας του Προαστιακού Σιδ/μου Αγρινίου-Μεσολογγίου-Κρυονερίου (προς Πάτρα με ιπτάμενο δελφίνι). Θα επιδιώξει να συμμετέχουν στην Εταιρεία οι Δήμοι Αγρινίου και Μεσολογγίου, τα ΚΤΕΛ, το Εμπορικό Επιμελητήριο, Φίλοι του Σιδ/μου και ευαίσθητοι κεφαλαιούχοι. Μόνο έτσι θα αποτραπεί το ξήλωμα της ανακαινισμένης Σιδ/κής Γραμμής. Ας σημειωθεί ότι ο Ο.Σ.Ε. και το 1986 είχε αποφασίσει να ξεπουλήσει (ή δωρίσει) την εδαφική λωρίδα των 62 χμ, αλλά μετά τα καταγγελτικά άρθρα του Γ. Μαυρίκα σε ΟΛΕΣ τις εφημερίδες (και τον τότε Οικονομικό Ταχυδρόμο) σε συνδυασμό με την συνεργασία του τότε Νομάρχη Γιάννη Βαϊνά και τον Υφυπ. Χρ. Κοκκινοβασίλη, άρχισε αντί του ξηλώματος η ανακαίνιση (το 1995, που ολοκληρώθηκε το 2004 επί Χρ. Βερελή). Ευνόητο είναι ότι η Εταιρεία Λειτουργίας (operator) θα συγκροτηθεί και θα λειτουργεί με αυστηρά ιδιωτικο-οικονομικά κριτήρια με το ελάχιστο τεχνικό προσωπικό και με Διευθυντή αμειβόμενο βάσει της απόδοσης και άμεσα ανακλητό από τους μετόχους. Φυσικά ούτε λόγος για κομματικό «έλεγχο ή κουμάντο» για να μην γίνει μικρός ΟΣΕ. Μόνο με τη λειτουργία ως προαστιακού δεν θα ξεπουληθεί η Σιδ/κή Γραμμή Χ. Τρικούπη (Σ.ΒΔ.Ε.). β) Με εφαλτήριο τις 11 ΟΜΟΦΩΝΕΣ αποφάσεις του 2003-2004 των 11 Δήμων της Β-Α Αιτ/νίας θα συστρατεύσουμε και ευαίσθητους Καθηγ. του Ε.Μ.Π. για να μας στηρίξουν στην σχεδιαζόμενη αγνόηση και απομόνωση του Αγρινίου και της Τριχωνίδας από την ευρωπαϊκού πλάτους ηλεκτροκίνητη Σιδ/κή Γραμμή Ιωαννίνων-Άρτας-Αγρινίου-Μεσολογγίου-Αντιρρίου, που ο ΟΣΕ θέλει να την περάσει μέσω ... Ρίγανης αντί μέσω Αγρινίου και Συκιάς. Παρά το ότι ο Γ. Μαυρίκας εξασφάλισε αυτές τις 11 ομόφ. αποφάσεις από Δημάρχους διαφόρων κομματικών προελεύσεων, δυστυχώς κανένας Υπουργός Μεταφορών των κυβερνήσεων μετά το 2004 δεν τις σεβάσθηκε. Όμως, οι Φίλοι του Σιδ/μου επανέρχονται ανυποχώρητα και θ' απαιτήσουν να μην υποστεί ο τεράστιος Δήμος Αγρινίου και δεύτερη απομόνωση και αγνόηση μετά την ευρεία παράκαμψη (βλέπε αγνόηση) από την ωτοστράτα Μεσολογγίου-Ρίγανης-Αμφιλοχίας. γ) Εφ' όσον επιτευχθούν τόσο η ακύρωση της εξαφάνισης της Προαστιακής Σιδ/κής Γραμμής, όσο και ο σχεδιασμός της ευρωπ. Σιδ/κής Γραμμής εφαπτομενικά του Αγρινίου (π.χ. στο παλιό Αεροδρόμιο), τότε ανοίγεται η προοπτική υλοποίησης της Σιδ/κής Γραμμής Αγρινίου-Σταμνάς-Λιμένα Πλατυγιαλίου. Το τμήμα αυτό όχι μόνο θα αναδείξει το Αγρίνιο σε Σιδ/κό και Εμπορευματικό Κόμβο της Δυτ. Στερεάς, αλλά και θα είναι το αρχικό τμήμα της μελλοντικής Σύνδεσης Αγρινίου-Λαμίας-Βόλου, στην οποία προτίθεται να συμβάλει και η ΑΚΑΡ-ΠΟΡΤ. Αυτή η μονή Σιδ/κή Γραμμή θα σπάσει προς Ανατολάς την απομόνωσή μας, που επέφερε η μη πρόβλεψη διάβασης Σιδ/μου επί της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου.
|




απαδάκης, Φιλόλογος