Δεκ   Ιανουάριος 2021   Φεβ

ΚΔΤΤΠΠΣ
   1  2
  3  4  5  6  7  8  9
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
Julianna Willis Technology

Μετρητής

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterΣήμερα1244
mod_vvisit_counterΧθές6055
mod_vvisit_counterAll6960592
°F | °C
invalid location provided
Τι είπε για τον Οδικό Άξονα Άκτιο-Αμβρακία
Πέμπτη, 17 Δεκέμβριος 2020 22:28

 

 ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής.

 

 «Προχωράμε προς το 2021 με σίγουρα βήματα. Τη χρονιά που τελειώνει, περάσαμε πολλά. Τώρα έρχεται η ώρα που θα μπορούμε να χαμογελάμε ξανά. Και η Ελλάδα να επιστρέψει στο δρόμο της ανάπτυξης, με έργα», τόνισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής

Ο κ. Καραμανλής μίλησε στο 22ο Διεθνές Συνέδριο Capital Link Invest in Greece.

 Υπογράμμισε ότι ο στόχος της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη, είναι διπλός. «Αφενός να φτάσουμε ως το τέλος της πανδημίας με τις λιγότερες δυνατές απώλειες. Και αφετέρου να προετοιμαστούμε εντατικά για την ανάκαμψη της οικονομίας».

Ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δουλεύει συστηματικά για να υπηρετήσει τον εθνικό στόχο.«Να έρθει η Ελλάδα ξανά στο επίκεντρο της προόδου και της ανάπτυξης. Να αξιοποιήσει τα στρατηγικά της πλεονεκτήματα για να πρωταγωνιστήσει».

«Το θετικό είναι ότι μπροστά μας, μαζί με τις δυσκολίες και τους κινδύνους, έχουμε και μια μεγάλη ευκαιρία για τη χώρα μας. Να επενδύσουμε σε τομείς που έχουμε συγκριτικό πλεονέκτημα, λόγω της στρατηγικής μας θέσης, όπως είναι: τα logistics, οι συνδυασμένες μεταφορές, με τα σιδηροδρομικά έργα και τα λιμάνια μας που μπορούν να γίνουν μεγάλα εμπορευματικά κέντρα, η νέα γενιά έργων υποδομών που θα αναζωογονήσουν την αγορά και θα αλλάξουν την εικόνα της χώρας», σημείωσε.

Δύο άξονες για τις Υποδομές το 2021

Στη συνέχεια ανέπτυξε τους δύο μεγάλους άξονες, γύρω από τους οποίους κινείται κυρίως ο σχεδιασμός στον τομέα των Υποδομών για το 2021.

Ο πρώτος άξονας, είναι οι θεσμικές παρεμβάσεις που αλλάζουν τα δεδομένα στο χώρο των έργων.

Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε ειδικότερα στην αναθεώρηση του Νόμου 4412. Ο νέος Νόμος θεσμοθετεί την ιδιωτική επίβλεψη σε έργα και μελέτες, και το κυριότερο, αντιμετωπίζει στη ρίζα του το μεγάλο πρόβλημα των έργων στην Ελλάδα: το πρόβλημα των παράλογα υψηλών εκπτώσεων. Χαρακτήρισε συνεπώς το νέο Νόμο για τις δημόσιες συμβάσεις, μια εμβληματική μεταρρύθμιση του χώρου, που θα επιταχύνει την αναπτυξιακή προοπτική της χώρας μετά το τέλος της υγειονομικής κρίσης.

Πρόσθεσε ότι παράλληλα η κυβέρνηση θεσπίζει ένα νέο εργαλείο, τις προτάσεις καινοτομίας, με τις οποίες αξιοποιούνται οι καλές ιδέες του ιδιωτικού τομέα, μεταφέρεται τεχνογνωσία από τον ιδιωτικό στο δημόσιο, μειώνεται το ρίσκο για το ελληνικό Δημόσιο. «Ενώνουμε δυνάμεις και τα αποτελέσματα μπορούν να είναι εντυπωσιακά», σημείωσε.

Ο δεύτερος άξονας, είναι η υλοποίηση των έργων υποδομής. «Στόχος μας είναι να μπουν στην πρώτη γραμμή» τόνισε ο κ. Καραμανλής και αναφέρθηκε στο ολοκληρωμένο πλάνο έργων σε όλη τη χώρα, συνολικού ύψους άνω των 13 δισ. ευρώ, που μέσα στο 2021 αρχίζουν πλέον να προχωρούν με ταχύτητα.

Τα έργα αυτά χωρίζονται σε δύο κατηγορίες

Από τη μία πλευρά, τα μεγάλα έργα που η κυβέρνηση βρήκε τελματωμένα αλλά κατάφερε να τα σώσει:

  • Η Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας.
  • Το Μετρό της Θεσσαλονίκης.
  • Πάτρα-Πύργος.
  • Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης.
  • Ε-65.
  • Άκτιο-Αμβρακία.

Και από την άλλη, η νέα γενιά έργων. Όπως είναι το νέο πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων, ύψους 3,3 δισ. ευρώ.

Ο κ. Καραμανλής στάθηκε στα σιδηροδρομικά έργα, επισημαίνοντας ότι το σιδηροδρομικό μας δίκτυο υστερεί σημαντικά και επιπλέον, λόγω της γεωμορφίας της χώρας μας, τα σιδηροδρομικά έργα είναι δύσκολα και σε ορισμένες περιπτώσεις εξαιρετικά περίπλοκα.

Όμως, τόνισε, η ύπαρξη ενός σοβαρού και αξιόπιστου σιδηροδρομικού δικτύου είναι αναγκαία για να κερδίσει η Ελλάδα τον διεθνή ρόλο που της αξίζει. «Γι’ αυτό και είναι η ώρα πλέον η νέα γενιά των ‘‘μεγάλων έργων’’ να συμπεριλάβει και τα σιδηροδρομικά έργα.

Αναφέρθηκε επίσης στα μεγάλα έργα αντιπλημμυρικής θωράκισης. Τη νέα αναβαθμισμένη Περιφερειακή Θεσσαλονίκης (το λεγόμενο Flyover), τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού, την επέκταση της γραμμής 2 του Μετρό προς τη Δυτική Αττική. Φυσικά, το νέο Πρόγραμμα Επεμβάσεων Βελτίωσης Οδικής Ασφάλειας που περιλαμβάνει σημειακές παρεμβάσεις σε 7.000 επικίνδυνα σημεία σε όλη τη χώρα.

 fosonline.gr

 

Εορτολόγιο

Δημοσκόπηση

ΤΑ ΝΕΑ ΜΕ ΤΡΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ:
 

Login...