Μετρητής

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterΣήμερα94
mod_vvisit_counterΧθές210
mod_vvisit_counterAll8120586
°F | °C
invalid location provided
Εκπαιδευτική ρομποτική
Παρασκευή, 21 Δεκέμβριος 2012 19:29

Συνάντηση εργασίας του Περιφερειακού Διευθυντή rompotikhΕκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας κ. Γ. Παναγιωτόπουλου με τον Πρόεδρο της WRO Hellas για την διεξαγωγή του Περιφερειακού Διαγωνισμού Ρομποτικής στη Δυτική Ελλάδα.

 

Την Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012 στα γραφεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας πραγματοποιήθηκε ενημερωτική συνάντηση του κ. Γιάννη Σομαλακίδη, Πρόεδρο του Οργανισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Επιστήμης (WRO Hellas), με τον Περιφερειακό Διευθυντή Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας κ. Γ. Παναγιωτόπουλο. Επίκεντρο της συνάντησης ήταν ο περιφερειακός διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής που θα διεξαχθεί στην Πάτρα την άνοιξη του 2013 καθώς και η διερεύνηση των τρόπων με τους οποίους θα εξασφαλιστεί, με την ενεργή συμμετοχή της Περιφερειακής Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας (ΠΔΕΔΕ), η μεγαλύτερη δυνατή επιτυχία της διοργάνωσης.

Μετά το πέρας  της συνάντησης ο κ. Παναγιωτόπουλος υπογράμμισε꞉ «Η ζωή των Ευρωπαίων πολιτών συνδέεται πια άρρηκτα με τα τεχνολογικά προϊόντα, αποκυήματα της ραγδαίας ανάπτυξης της τεχνολογίας και της έκρηξης της πληροφόρησης που χαρακτηρίζει την εποχή μας. Η ενεργός συμμετοχή  εκπαιδευτικών και μαθητών στην υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων που αφορούν τη χρήση των νέων τεχνολογιών και ιδιαίτερα τις εφαρμογές της ρομποτικής και των αυτοματισμών τόσο στην εκπαίδευση όσο και στην ευρύτερη κοινωνία υποδεικνύει το έκδηλο ενδιαφέρον που υπάρχει από τους φορείς της εκπαίδευσης και τη νέα γενιά προς αυτήν την κατεύθυνση.

Η ΠΔΕΔΕ υποστηρίζει έμπρακτα τη δράση της WRO Hellas, συνδιοργανώνοντας τον Περιφερειακό Διαγωνισμό Ρομποτικής Δυτικής Ελλάδας που θα λάβει χώρα το Μάιο του 2013 προδιαγράφοντας την ταυτότητα του σύγχρονου σχολείου, ως σχολείου ενεργητικού και ανοικτού στην κοινωνία, αναδεικνύοντας τον πολυδιάστατο ρόλο του και αποτυπώνοντας το στίγμα της δημιουργικότητας και της πρωτοτυπίας».