Δευτέρα, 04 Ιούλιος 2011 12:35 |
Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρίας
25 Ιουλίου - 30 Ιουλίου στην Λεπτοκαρυά Πιερίας
Θα διδάξει και φέτος ο Σχολικός Σύμβουλος
Κων/νος Νάκος
Μαθηματικός MSc
Πτυχιούχος Κοινωνικής Οικονομίας
ΒΑΣΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟ
- Να κατανοήσουν οι μαθητές ένα κομμάτι της ύλης της επόμενης τάξης (ίσως την ύλη του Α΄ Τριμήνου) και παράλληλα να συνηθίσουν στη μαθηματική σκέψη ασχολούμενοι με θέματα διαγωνισμών.
- Να μπορεί ένας μέτριος μαθητής να αφομοιώνει κατά τη διδασκαλία ένα μεγάλο μέρος της ύλης.
- Η διδασκαλία να είναι όσο γίνεται διασκεδαστική και χωρίς ακρότητες.
- Η αξιολόγηση όταν τελειώνει κάθε ενότητα να γίνεται με λύση φυλλαδίου εργασίας μέσα στη τάξη.
- Για τους προχωρημένους μαθητές να υπάρχουν ασκήσεις σε κάθε ενότητα οι οποίες να ανταποκρίνονται στο επίπεδό τους.
Τι πρέπει να αποφύγουμε:
- Το μη σεβασμό του αναλυτικού προγράμματος διδασκαλίας με τη διδασκαλία κομματιών ύλης που δεν περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα.
- Την κατανάλωση του χρόνου διδασκαλίας με το να δίνουμε ασκήσεις για λύση στους μαθητές την ώρα του μαθήματος και να περιμένουμε για αρκετή ώρα τη λύση τους.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ
ΤΑΞΗ
|
Άλγεβρα
|
Γεωμετρία
|
Θεωρία αριθμών
|
Διακριτά
Μαθ/κά
|
Σύνολο
|
Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 1 τμήμα
|
13
|
10
|
2
|
-
|
25
|
Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 1 τμήμα
|
12
|
10
|
3
|
-
|
25
|
Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 3 τμήματα
|
10x3
|
8x3
|
5x3
|
2x3
|
75
|
Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 4 τμήματα
|
10x4
|
8x4
|
4x4
|
3x4
|
100
|
Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 3 τμήματα
|
9x3
|
8x3
|
4x3
|
4x3
|
75
|
Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 1 τμήμα
|
8
|
8
|
5
|
4
|
25
|
Σύνολο
|
131
|
112
|
57
|
40
|
300
|
|
|
|
|
|
|
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ
Το αναγραφόμενο αντικείμενο δίπλα σε κάθε διδάσκοντα είναι απλά ενδεικτικό. Μπορεί δηλαδή να αλλάξει, ανάλογα με τα τμήματα που τελικά θα φτιάξουμε.
Το ίδιο ισχύει και για τις ώρες διδασκαλίας.
Βασικός στόχος είναι να διδάσκει έκαστος το πολύ τρεις ώρες την ημέρα.
Α/Α
|
ΔΙΔΑΣΚΩΝ
|
ΜΑΘΗΜΑ
|
ΤΑΞΗ
|
ΩΡΕΣ
|
1
|
Μπόλης Θ.
|
Διακριτά Μ. 8 + 4
|
ΒΛ + ΓΛ
|
12
|
2
|
Φελλούρης Α.
|
Άλγεβρα 3 + 8
|
ΒΛ + ΓΛ
|
11
|
3
|
Τυρλής Ι.
|
Διακριτά Μ. 3, Άλγεβρα 12
|
ΑΛ + ΒΛ
|
15
|
4
|
Ζώτος Ε.
|
Γεωμετρία 8 + 8
|
Γ Γ + Α Λ
|
16
|
5
|
Ψύχας Ε.
|
Γεωμετρία 8 + 8
|
ΒΛ + ΓΛ
|
16
|
6
|
Κοντοκώστας Δ.
|
Άλγεβρα 12 + Διακριτά Μ. 4
|
ΒΛ + ΒΛ
|
16
|
7
|
Ζανταρίδης Ν.
|
Άλγεβρα 15
|
ΓΓ
|
15
|
8
|
Βλάχου Α.
|
Θ. αριθμών 16
|
ΑΛ
|
16
|
9
|
Πούλος Α.
|
Γεωμετρία 5 + 5 + Διακρ. 6
|
ΑΓ +ΒΓ + ΑΛ
|
16
|
10
|
Μυταρέλλης Π.
|
Άλγεβρα 15
|
ΓΓ
|
15
|
11
|
Τσαπακίδης Γ.
|
Άλγεβρα 16
|
ΑΛ
|
16
|
12
|
Αποστολόπουλος Γ.
|
Άλγεβρα 16
|
ΑΛ
|
16
|
13
|
Σαραφοπούλου Χ.
|
Άλγεβρα 8 + 6
|
ΑΓ + ΒΓ
|
14
|
14
|
Δόρτσιος Κ.
|
Γεωμετρία 16
|
ΓΓ
|
16
|
15
|
Βαρβεράκης Α.
|
Γεωμετρία 8 + 8
|
ΑΛ + ΒΛ
|
16
|
16
|
Πουλόπουλος Π.
|
Γεωμετρία 8 + 8
|
ΑΛ + ΒΛ
|
16
|
17
|
Σταυρόπουλος Σ.
|
Θ. αριθμών 12 + 5
|
ΒΛ + ΓΛ
|
17
|
18
|
Νάκος Κ.
|
Γεωμετρία 5 + 5
Θ.Αριθμών 3 +Διακριτά2 ΓΓ
|
ΑΓ +ΒΓ+ΓΓ
|
15
|
19
|
Πλέρου Α.
|
Άλγ.5+Θ.Α 2+6 + Διακριτά 2
|
ΑΓ +ΒΓ+ΓΓ
|
15
|
20
|
Μάγγος Θ.
|
Θ.αριθμών15+Διακριτά3 ΑΛ
|
ΓΓ + ΑΛ
|
18
|
21
|
Μπρέγιαννης Π.
|
Άλγεβρα 8, Γεωμετρία 8, Διακριτά 2 ΓΓ
|
Α Λ
ΓΓ
|
18
|
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΣΗΜΕΙΩΣΕΩΝ
Προτείνεται για κάθε τάξη να δοθεί ένα μικρό σχετικά βιβλίο σημειώσεων (έκδοση από επιτροπή διαγωνισμών, αλλά θα αναγράφονται τα ονόματα όσων συνεισφέρουν στην έκδοση) που θα περιέχει:
- Συνοπτική παρουσίαση της θεωρίας που πρόκειται να καλυφθεί.
- Σε κάθε ενότητα φύλλο εργασίας που θα γίνεται στο μάθημα.
- Ασκήσεις επιπέδου Α για προαιρετική εργασία στο δωμάτιο.
- Ασκήσεις επιπέδου Β (και από Βαλκανιάδες και Ολυμπιάδες) από τις οποίες κάποιες θα δίνονται για προαιρετική εργασία στο δωμάτιο. Τις υπόλοιπες θα τους ζητηθεί να τις λύσουν αργότερα στο σπίτι τους και να στείλουν με γράμμα ή ηλεκτρονικό μήνυμα στην ΕΜΕ, όπου θα διορθωθούν από την Επιτροπή διαγωνισμών και θα τους επιστραφούν.
Έτσι θα έχουν επαφή με την ΕΜΕ και στο διάστημα που θα ακολουθήσει
και επιπλέον η διδακτική εβδομάδα θα μεγεθυνθεί χρονικά.
|