Μετρητής

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterΣήμερα2888
mod_vvisit_counterΧθές6229
mod_vvisit_counterAll6467159
°F | °C
invalid location provided
Οι διακονιάρηδες των 20 εκατ.
Τετάρτη, 17 Ιούνιος 2020 17:17

Πάσχος Μανδραβέλης ΠΑΣΧΟΣ ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗΣ

 

Η δημοσίευσις δεν είναι απλώς η ψυχή της δικαιοσύνης, κατά πως λέει το ρητό που αποδίδεται στον Ιάκωβο Μάγερ και έχει στην προμετωπίδα της η ΕΣΗΕΑ, αλλά το καλύτερο μέσο για την αποφυγή παρεξηγήσεων και το αποτελεσματικότερο φάρμακο για την συνωμοσιολογία.

Ετσι οι υπεκφυγές του κυβερνητικού εκπροσώπου κ. Στέλιου Πέτσα, που έχουν στόχο να μη δημοσιοποιηθεί ο κατάλογος του ύψους των χρηματοδοτήσεων σε ΜΜΕ, στο πλαίσιο της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι», οδηγούν σε άβολες για την κυβέρνηση παρενέργειες.

Η εμφανής παρενέργεια είναι ότι παραχωρεί έδαφος για δηλητηριώδη αλλά και εύλογη αντιπολίτευση. Καθείς μπορεί να εικάσει τα πάντα: «Ισχύουν οι πληροφορίες για 800.000 ευρώ σε ένα μόνο ηλεκτρονικό μέσο;» (ΣΥΡΙΖΑ 14.6.2020)· «κάποιο σάιτ, κάποιου παρουσιαστή της τηλεόρασης, μπορεί να πήρε 1 εκατομμύριο ευρώ όπως γράφτηκε;» («Εφημερίδα των Συντακτών» 13.6.2020).

Η άλλη παρενέργεια είναι η συκοφάντηση των ΜΜΕ εν συνόλω, που κατά το αριστερό αφήγημα «τούρκεψαν» και μάλιστα χωρίς να γίνουν αγάδες αλλά διακονιάρηδες των 20 εκατ. ευρώ.

Να σημειώσουμε ότι από τον κατάλογο (χωρίς ποσά) που έδωσε στη δημοσιότητα ο κ. Πέτσας προκύπτει ότι το εν λόγω κονδύλι μοιράστηκε σε 1.232 Μέσα, και συνεπώς η κυβέρνηση «αγόρασε» τον χώρο των ΜΜΕ δίνοντας κάτι περισσότερο από 16.000 ευρώ κατά μέσον όρο ανά Μέσο. Πρέπει να είναι το καλύτερο «deal» που επιτεύχθηκε από γενέσεως κόσμου, αν εξαιρέσουμε τη συμφωνία που έκανε ο Ιακώβ της Παλαιάς Διαθήκης με τον αδελφό του.

Η αλήθεια μάλλον είναι πιο πεζή. Οσοι γνωρίζουν στοιχειωδώς πώς λειτουργεί το πολιτικό σύστημα μπορούν ευλόγως να εικάσουν και τις πιέσεις που δέχθηκε ο κ. Πέτσας από μυριάδες παράγοντες του κόμματος για τη συμπερίληψη κάποιων Μέσων στο διαφημιστικό κονδύλι. Μπορούμε να φανταστούμε τα τηλεφωνήματα βουλευτών, υπουργών κ.λπ. «ο τάδε είναι καλό παιδί και πρέπει να τον βοηθήσουμε»· «δεν είναι δυνατόν η εφημερίδα της ιστορικής Ανω Παναγιάς που κάνει τόσο μεγάλη προσπάθεια να μην έχει καμιά βοήθεια από το κράτος...»· «είκοσι εκατομμύρια θα μοιράσεις, δώσε και κάτι στο τάδε.gr που μας βοήθησε στις εκλογές...» κ.λπ.

Κάπως έτσι προέκυψαν όσα καταγγέλλει ο ΣΥΡΙΖΑ: «Στη λίστα με τα ΜΜΕ που εισέπραξαν χρήματα από το κονδύλι των 20 εκατ. ευρώ, υπάρχουν περισσότερα από 200 παντελώς ανυπόληπτα sites και blogs που δεν είναι καν εγγεγραμμένα στο Μητρώο Online Μedia, όπως προβλέπει ο νόμος. Κάποια από αυτά έχουν χρόνια να ανανεωθούν, ανήκουν σε βουλευτές και πολιτευτές της Ν.Δ. ή συγγενείς τους, ενώ άλλα δεν υφίστανται καν» (14.6.2020). Αυτό λοιπόν που προφανώς προσπαθεί να αποφύγει με υπεκφυγές ο κ. Πέτσας είναι η υποχώρηση της κυβέρνησης στις παλιές μικροκομματικές πρακτικές κι έτσι κάνει τα πράγματα ακόμη χειρότερα...